Saturday 8 March 2014

Perkongsian Masyarakat...!!!


MH 370





Doakan keselamatan semua krew dan penumpang pesawat MH 370.


Jangan dengar dan sebar khabar angin atau berita yang tidak disahkan oleh MAS sendiri. Ini bukan pertandingan siapa paling cepat post berita. Ini soal nyawa manusia. 

Please!!! hentikan SPEKULASI










PERHATIAN!!!



PB merayu kepada semua orang TOLONG berhenti mengeluarkan kenyataan yang menghina keluarga mangsa penumpang pesawat MH 370, lihatlah kesedihan mereka. Doakan untuk mereka bukan menghina mereka. Tidak kira perbezaan politik kita, MARI KITA SAMA SAMA bersatu.







Senarai krew MAS dalam penerbangan MH370





Inilah wajah pegawai kanan Fariq Ab. Hamid dalam pesawat MAS MH370 yang hilang dari radar pagi tadi. Sama2 kita mendoakan semoga semua nya selamat.




Pelajar MRSM Taiping melakukan solat hajat untuk keselamatan MH370


PB rasa sangat terharu dengan sokongan dan doa dari penonton perlawanan Pahang dengan ATM yang berlangsung tadi. Sebelum perlawanan mereka diminta bertakafur selama seminit untuk mendoakan kesejahteraan penumpang pesawat MH370.



Lebih 20 orang daripada pasukan bantuan khas keluar dari menara anjung KLIA yang ditugaskan untuk mengumpul dan mententeramkan ahli keluarga.



Terima Kasih.... Thank You



Doakan yg terbaik utk Kapten MH370, 
Kapten Zaharie Ahmad Shah, anak-anak kapal dan penumpang.



Still no news on the passengers of Flight MH370,
Please SHARE this to show respect and support for all involved.

Lets Pray.!



Pls share supaya kwn2 kita yg mungkin kenal atau tak dikenali, akan turut sama berdoa dari kejauhan semoga semuanya selamat..


No comments:

Post a Comment